Αν πραγματικά θέλεις να έχεις αυθεντική επιρροή με το personal branding σου, τότε ακολούθα την παρακάτω συνταγή και απέφυγε ένα συνηθισμένο λάθος.

ΜΗΝ ΔΗΜΟΣΙΕΥΕΙΣ POST ΞΕΚΙΝΩΝΤΑΣ ΜΕ ΤΙΣ ΛΕΞΕΙΣ :

Proud to, Glad to, Happy to, Grateful to, κ.λ.π., ή και So Proud to…κ.λ.π.

Σχεδόν κανείς δεν ενδιαφέρεται πραγματικά για το πώς αισθάνεσαι εσύ επειδή συμμετείχες σε κάποια διοργάνωση, εκδήλωση, κ.λ.π. ή επειδή ανέλαβες ένα έργο ή ξεκίνησες μια νέα συνεργασία. Από κάποιους πάλι, ίσως εκληφθεί ως ένα εγωκεντρικό post που μιλάει μόνο για ένα επίτευγμά σου, χωρίς να εξηγεί κάτι παραπάνω.

So Happy to be better than you are! So proud of myself!

Ίσως ακούγεται λίγο υπερβολικό, αλλά σκέψου πόσο διαφορετικό και χρήσιμο θα είναι εάν αντί γι’αυτό, γράψεις:

Γιατί μας ενδιαφέρει ότι ήσουν σε ένα event, ή ότι ξεκίνησες μία νέα συνεργασία.

Ποιος ήταν ο σκοπός της παρουσίας σου εκεί ή τι αναμένεις να πετύχεις με τη νέα σου συνεργασία.

Γιατί ήταν/είναι σημαντικός αυτός ο σκοπός.

Ποια ήταν η αξία της παρουσίας σου εκεί, όχι για εσένα αλλά γι′ αυτούς που σε παρακολούθησαν. Τι κέρδισαν οι συμμετέχοντες στην εκδήλωση από την δική σου παρουσία. Τί θα κερδίσει κάποια κατηγορία ανθρώπων από την νεα σου συνεργασία.

Τί είπαν για την δουλειά σου.

Ποια είναι η διαδικασία επιλογής αν θέλει και κάποιος άλλος να σε ακολουθήσει.

Ποιο ήταν το a-ha moment της εμπειρίας σου.

Ίσως και ποια / ποιον συνάντησες και γιατί είναι σημαντική/ός για εσένα.

Κάποιο σημαντικό συμπέρασμα που έβγαλες ή που αναμένεις να βγάλεις.

Πότε θα ξαναπάς και πότε θα ξανακάνεις κάτι αντίστοιχο.

Μην ξεχνάς:

Οι επαφές σου και οι followers σου πρέπει να «κερδίσουν» κάτι από το post σου, και το πώς αισθάνεσαι εσύ δεν αποδίδει αξία στον χρόνο που θα ξοδέψουν για να το διαβάσουν! Αναφέρσου στην ουσία, σε αυτό που έχει σχέση με το Why σου, με το ikigai σου, σε αυτό που πραγματικά έχει προστιθέμενη αξία για τον αναγνώστη.

People don’t buy WHAT you do. They buy WHY you do it!, Simon said.

 

 

Με την εκπαιδευτική σειρά Reload your entrepreneurship mindset – Training Series, της HRP θα μάθεις κάτι παραπάνω από Marketing και Social Media. Θα μάθεις την δύναμη της ΑΥΘΕΝΤΙΚΟΤΗΤΑΣ! Θα κατανοήσεις το τρέχον και θα προγραμματίσεις την οικοδόμηση του μελλοντικού σου προσωπικού αποτυπώματος. Θα υιοθετήσεις εύκολες και απλές τεχνικές για να χρησιμοποιείς εύκολα και άμεσα σε κάθε ενέργεια προβολής της εργασίας σου.

Dimitris Papadimitriou, MBA-DEA is a Krauthammer & HRP Behavioural Trainer – Consultant & Career Coach who likes to think as a “Peoplesware Developper”. He has also a solid successful track record in start-ups mentoring, being passionate with entrepreneurship models, innovation, Design Thinking and Project Management methodology.